Szukaj na tym blogu

czwartek, 8 listopada 2012

I JAK TU ICH NIE KOCHAĆ



A mowa tutaj o ... PUPILACH.
Nie można ich nazwać nieodłącznym elementem, bo dla ich właścicieli są zdecydowanie kimś więcej.
Są to istoty, bez których nie potrafią żyć.

Dlaczego taki temat? I dlaczego mowa o PUPILACH?

Kiedy zaczynałam pisać nowy post na moje kolana wskoczył właśnie mój mały pupil o imieniu Negra.
I uświadomiłam sobie, jak ważnym stworzonkiem dla mnie jest.
Te oczka wpatrzone w swoją panią, ta radość kiedy wracasz do domu po całym dniu pracy, a to maleństwo po prostu wariuje z radości.

Kolejna myśl była taka, że dzięki temu, że mam taką słodką pociechę to nawet w te deszczowe, pochmurne dni wychodzę z domu na spacer... i właśnie wtedy najlepiej sprawdzają się KALOSZE wspominane w poprzednim poście.



Kobieta GLAMOUR ma lub chciałaby mieć wiele nieodłącznych, a tak charakterystycznych dla nas "elementów".
I jednym z takich "elementów" na pewno jest taka słodka pociecha.. i nieważny jest tutaj wiek, rozmiar czy rasa... ważne, że jest i że kocha nas bez granic.

Dowodem na to są GWIAZDY, które uważamy za KOBIETY GLAMOUR.

Poniżej kilka fotografii znanych i lubianych Pań z ich PUPILAMI.

Jeśli i Wy macie w domu taką słodką pociechę to zachęcamy do dodawania komentarzy oraz linków do zdjęć z Waszymi pociechami.





2 komentarze: